perjantai 14. kesäkuuta 2013

0: Chad Kultgen - The average american marriage

(2013)
243s

Mun lempparikirjani jatko-osa ilmestyi alkuvuodesta, eli siis tää. Valitettavasti mä luin tän jokunen viikko sitten, enkä muista enää kovin tarkalleen juonta, enkä tainnu mitään hyvää quoteekaan napata...vai voi saatana, sekö se oli toi kirjanmerkki, jonka äsken otin kirjasta pois?!? Yleensä se on Ari, joka sotkee mun merkit, mut nyt olin ite. :( Ja kun mun kirjanmerkit on yleensä jotain kuitteja ja lääkepakettien palasia, niin kuka niistä tietää.

Kirja siis muistaakseen kertoo siitä, kun antisankarimme on päätynyt naimisiin edellisessä kirjassa suhteeseen alkaneen naisen, Alynan, kanssa ja heillä on 2 lasta. Eli tämä on jotain 3-5v edellisen kirjan jälkeen tapahtuvaa. Kertoja, parantumaton naistenmies, unelmoi taas kaikista näkemistään naisista ja lopulta aloittaa suhteen erään typykän kanssa. Hän jää lopulta kiinni ja loppukirja parannellaankin suhdetta Alynaan.

Kirja on kerronnaltaan hauska, mut ei ihan niin hulvaton, kuin edellinen osa. Uskon kuitenkin, ett tääkin tulee luettua useampaan otteeseen, kuten edeltäjänsä. Tää on kevyttä luettavaa, mut uskoisin kuitenkin, ett parempaa kun Himoshoppaajat ja vastaavat. Vaikka enpä oo niitä lukenu, en tiiä miten Nobel-kamaa ovat.

8/10

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti